Avatar billede ansa Nybegynder
03. september 2001 - 14:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

USB - kabelmodem - problem!

Hej jeg har et USB kabelmodem fra Oncable (webspeed 2) - maskinen \"fryser\" ofte når jeg har USB stikket i - men ej når det er ude - hvad kan det skyldes - og hvad kan man gøre?? køre Win2000 på en 800 Mhz AMD Duron og har 256 MB RAM
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 16:26 #1
Find en anden driver til USB. Gå ind på hjemmesiden for producenten af dit motherboard og se om der ikke skulle være en nyere driver...
Avatar billede katja Nybegynder
30. september 2001 - 12:39 #2
Dit bundkort er ? og chipset ?
Avatar billede ansa Nybegynder
30. september 2001 - 21:40 #3
Det er et Matsonic 8123C bundkort (chipset ved jeg ikke)
Avatar billede scandal Nybegynder
13. februar 2002 - 09:42 #4
Har haft præcis det samme problem med SurfBoard 4100 fra Oncable.
Jeg har sat mit kabelmodem på netkortet, og så kører lortet.
Har prøvet alle mulige (og til tider umulige) opdateringer, men uden resultat.
Avatar billede scandal Nybegynder
13. februar 2002 - 09:50 #5
Mit motherboard er et soltek 75DRV med VIA133A chipset
Avatar billede webing Nybegynder
15. april 2002 - 09:31 #6
Jeg havde tidligere et problem med webspeed. Jeg kunne overhovedet ikke koble på via usb-port. Nye drivere gjorde udslaget, så jeg nu kan. Måske kan det afhjælpe dit problem. Driverne kan hentes her:
http://www.gi.com/noflash/usb_drivers.asp