Avatar billede -lucifer- Nybegynder
03. september 2001 - 13:41 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike Skin Cheat !!!

Jeg ved godt at det overhovedet ikke hører hjemme her men er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at finde de \"Voldige\" skins til Counter-strike...
Hvis du gerne vil være anonym på experten så skriver du bare til Lucifer@os.dk !!! tak for hjælpen dig der kommer med svaret
Avatar billede milo Nybegynder
03. september 2001 - 13:42 #1
Du kan ikke ændre skin i counterstrike. Det er for længst rettet.
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. september 2001 - 13:44 #2
milo> Det ka\' man da...
Avatar billede milo Nybegynder
03. september 2001 - 13:45 #3
nomiz, nej, man kan kun benytte de 4 på henholdsvis ct og t
Avatar billede sargon Nybegynder
03. september 2001 - 13:45 #4
Milo >> Jo man kan jeg bruger en version hvor man kan, Okay
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
03. september 2001 - 13:46 #5
Selvfølgelig kan man ændre skins i CS, men jeg ved ikke rigtigt hvilke skins du snakker om. Kan du specificerer det lidt ??
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. september 2001 - 13:48 #6
Milo> Du kan da skifte .mdl filerne med nogle costum skins? De færreste offentlige servere tillader dog ikke dette..
Avatar billede mojooo2000 Nybegynder
03. september 2001 - 13:48 #7
http://www.cstop100.net/cgi-bin/topsites/topsites.shtml <---nogle af de første sider er der mange skins
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
03. september 2001 - 13:49 #8
Jeg har endnu ikke oplevet at jeg ikke kan køre med skins på offentlige servere.
Det mener jeg altså godt at man kan.
Avatar billede milo Nybegynder
03. september 2001 - 13:52 #9
nomiz, ja men læs spg. titlen, skin cheat, dvs. at han vil have sådan, at ANDRE brugere ser ham som med det andet skin. Det kan man ikke, man kan kun lave så man selv kan se det...
Avatar billede milo Nybegynder
03. september 2001 - 13:53 #10
hvis man kunne det, så forestil dig et transparent skin...
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. september 2001 - 13:54 #11
Jeg tror ikke det var det han mente. Voldelige skins kan være skins med en skrigende farve som f.eks. lysegrøn. Det ville gøre at man kunne se meget bedre
Avatar billede milo Nybegynder
03. september 2001 - 13:56 #12
Jamen i counterstrikefaget, er det ikke det skinhack går ud på :)
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
03. september 2001 - 13:57 #13
Ok, undskyld...

Mine skins kan også kun ses af mig selv, eller andre der har samme skins.
Avatar billede milo Nybegynder
03. september 2001 - 14:04 #14
hehe