Avatar billede hmunk Nybegynder
03. september 2001 - 10:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kontrol i spil

jeg har netop fået et nyt spil til min pc \"cycling  maneger\". da jeg fik det ville det ikke køre ordentligt, det gik i stå midt i det hele. så opdaterede jeg min driver/skærmkort som var et diamond stealt til seedstar a90.  nu kører spillet godt nok som det skal men nu er problemet at jeg ikke har fuld kontrol over musen. før virkede den godt nok i spillet selv om spillet ikke virkede, men nu hvor spillet virker kan jeg næsten ikke flytte rundt på markøren i spillet.  jeg har skruet musens sensivity op på fuldt men det hjælper ikke ikke.
jeg har win98.

er der nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede vistodk Nybegynder
03. september 2001 - 12:09 #1
prøv at installer Directx 8.1,, kan hentes gratis fra microsoft.com.. det har nemlig noget med spillets \"engine\" at gøre
Avatar billede hmunk Nybegynder
04. september 2001 - 06:42 #2
jeg har den der hedder 8,0  men det hjælper umiddelbart ikke.