Avatar billede ulli Nybegynder
03. september 2001 - 10:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

skabelon skaber bøvl...

Når jeg benytter en egen skabelon i Word 2000, og skriver et fint dokument :-) med overskrifter, alm. tekst osv. sker der følgende:

hvis jeg markere et stykke tekst og ønsker at formatere til fed tekst, gør den det på hele dokumentet i stedet - pånær de steder der allerede er med fed, og sådan kan man så skifte frem og tilbage. Hvad fan.... er nu det for noget, og hvordan får man den til at lade være.

Samme sker med understregning /kursiv.
Avatar billede sandra49 Nybegynder
03. september 2001 - 11:23 #1
Har du lagt dine overskrifter m.v. i et sidehoved på skabelonen? Det er altid en god ide at gøre det, så \"kommer man ikke til\" at markere dem.
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2001 - 11:26 #2
En skabelon kan godt gå i stykker, og så bliver man nødt til at start forfra og lave en ny skabelon
Avatar billede piphans Nybegynder
03. september 2001 - 15:37 #3
Det kan være at typografien for den tekst du vælger er blevet sat til at opdatere automatisk.

Find ud af hvad typografien hedder, klik så på formater og typografi og klik på knappen rediger.

Hvis der er kryds i opdater automatisk skal du fjerne krydset, og så skal du sætte kryds ved føj til skabelon inden du klikker på OK.

Hvis dette ikke retter fejlen, så er du velkommen til at sende skabelonen til mig, så skal jeg kigge på den.
p.piphans@ofir.dk

mvh P
Avatar billede flemmingwl Nybegynder
13. september 2001 - 09:43 #4
du har lavet en skabelon gælder det for alle skabeloner i fremtiden du kan i dialogboxen for typografier lave om på dette og kun lade skabelonen virke i afsnit eller dette dokument eller indsætte sektionsskift og husk selv om du laver et dokument er det også en nomal skabelon og denne kan også ændres