Avatar billede smil Nybegynder
03. september 2001 - 10:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

MP3 - Jukebox. Hvem kender et program?

Hej

Jeg står og mangler en \"rigtig\" jukebox til afspilning af MP3 filer. Der findes massere af afspillere der kalder sig jukebox, men jeg kan ikke finde nogen der opfører sig som en rigtig jukebox.

Jeg mangler et program der kan følgende:
- Vise de tilgængelige numre (MP3)
- Lade brugeren klikke på et nummer, hvorefter den bliver tilføjet en
  playliste.
- Når sangen er slut - SKAL den fjernes fra playlisten.

Præsis som en rigtig Jukebox, man indtaster det nummer man gerne vil høre, det bliver lagt på en kø, afspillet og derefter fjernet.

Det vil være den perfekte løsning til en fest. En PC og en stak MP3\'s og folk vælger selv, hvad de vil hører.

Nogle ideer ???
Avatar billede milo Nybegynder
03. september 2001 - 10:33 #1
Ja det kunne egentlig være fedt nok med sådan en.. :) Jeg lytter lige med.
Avatar billede makse Nybegynder
03. september 2001 - 10:52 #2
Hvis du bruger Winamp, så prøv den her Plugin.
http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=34238
Avatar billede smil Nybegynder
03. september 2001 - 11:09 #3
Fint nok - men for det første, så fjerner den ikke sangen, når den er færdig spillet og den giver stadigvæk mulighed får at trykke på en af de andre sange i playlisten, således at der ikke er en garanti for at en given sang bliver spillet færdig. Det jeg ønsker er en \"idiotsikker\" afspiller, som man bare sætter i gang. Folk skal så have lov til at vælge en sang, men de må ikke kunne fjerne/overtrumfe det valg en anden person har gjort tidligere.

Ellers tak, det var et udemærket bud.
Avatar billede nazty_trackball Nybegynder
03. september 2001 - 12:53 #4
Det kunne da være lettest at finde en fuld Mp3 afspiller her fx.
http://www.warez.com altså en som var IDIOTSIKKER
Avatar billede dewet Nybegynder
09. september 2001 - 18:53 #5
prøv http://www.jubii.dk
de har en masse med real player m.m.
Avatar billede dewet Nybegynder
09. september 2001 - 18:54 #6
man kan downloade
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2001 - 19:38 #7
dewet> Flooot!
Avatar billede dewet Nybegynder
09. september 2001 - 19:57 #8
smil>> var det noget du kunne bruge
Avatar billede bbs Nybegynder
23. september 2001 - 21:40 #9
Real JukeBox?

Kan hentes fra www.Real.com.
Avatar billede smil Nybegynder
24. september 2001 - 09:17 #10
Jeg er IKKE ude efter en player, dem har jeg rigeligt af.

Inden I svarere, så prøv lige at læs, hvad jeg har skrevet som spørgsmål.

Magen til tåbelig svar, har jeg aldrig oplevet her før. Specielt \"dewet\", hvad skulle dit svar hjælpe ?

Er der virkelig ikke nogen der har haft brug for en jukebox til en fest og som lige har en liggende. Det gør ikke noget at den koster penge, jeg vil bare gerne finde en \"rigtig\" jukebox
Avatar billede Beach Mester
24. september 2001 - 10:10 #11
>>>>smil
Tror jeg har fundet en kandidat du kan bruge:
http://www.musicex.com/mediajukebox/features.html

Men der er jo også andre muligheder:-)
http://daemon.ratisbona.com/ kan køre som en alm. jukebox efter en QXL database, er egentlig lavet til en internet-cafe i sin tid, som kunderne selv kunne strye!!!

//Beach
Avatar billede smil Nybegynder
25. oktober 2001 - 08:46 #12
Det er ikke 100% hvad jeg leder efter - men OK, jeg tror godt det kan bruges. Så jeg takker for et seriøst svar.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2003 - 22:09 #13
Hej smil

Har du fundet noget der ligner og virker som en jukebox ???