Avatar billede cd-city Nybegynder
02. september 2001 - 18:43 Der er 6 kommentarer

Skrifttype

Hej jeg har en skrifttype til adobe photoshop 6.0
det er en pfb fil så den skal ikke lægge i den mapper der er i fonts i mappen windows. Men hvor skal den så lægge
Avatar billede prodic Mester
02. september 2001 - 18:45 #1
c:\\psfonts

du kan også tilføje fonten med \"TypeManager for Adobe\".
Avatar billede cd-city Nybegynder
02. september 2001 - 18:48 #2
hvor finder den typeManager for adobe
Avatar billede prodic Mester
02. september 2001 - 19:13 #3
hmm under programmer->Adobe->Adobe Type Manager.

Kan ikke huske om den følger med Illustrator eller Photoshop. :-(

Har du ikke en mappe der hedder PSfonts? - for der skal fonten nemlig i.

Evt. søg efter pfb og find ud af hvor andre filer af samme type er placeret.
Avatar billede cd-city Nybegynder
02. september 2001 - 19:15 #4
okay men jeg håber den følger med Photoshop for min _Setup.dll er gået i stykker til min Illustrator
Avatar billede prodic Mester
02. september 2001 - 19:18 #5
Mener faktisk, at du kan installere den alene fra Illustrator-CD\'en, men er ikke sikker.
Avatar billede cd-city Nybegynder
02. september 2001 - 19:19 #6
ja men når jeg vil installere den mangler den _setup.dll :(