Avatar billede sirius Nybegynder
21. maj 1999 - 08:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automatisk vidresending

er der nogle der gider skrive et script som automatisk sender en videre til en anden side. den skal sende den videre til www.nocturne.subnet.dk, og det skal gerne gå så stærkt at man ikke når at se den side som sender en videre.
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
21. maj 1999 - 08:46 #1
<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=www.nocturne.subnet.dk">

Content kan sætte til de antal sec. som der skal gå inden man redirectes.
Avatar billede cardking Nybegynder
21. maj 1999 - 09:15 #2
Lavsiden om fra ex: index.html til index.asp. Skriv derefter følgende i toppen af siden:

<%
response.redirect("www.nocturne.subnet.dk")
%>
Avatar billede jumper Nybegynder
21. maj 1999 - 09:48 #3
cardking's metode er den hurtigste.

Med meta refresh er det på brugerens side, der skal redirectes. Med ASP er det på serverens side.

/Thor
Avatar billede kfb Nybegynder
22. maj 1999 - 00:07 #4
<HTML>
<HEAD>
Her er også en måde at gøre det på:
<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0; url=http://home10.inet.tele.dk/lars_p">
<title>redirect</title>
</head>
<HTML>
Bemærk at adressen i dette tilfælde er til min side.