Avatar billede davidchristensen Praktikant
02. september 2001 - 16:08 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

VB og Flash?

Hey.

Jeg er interesseret i at høre om man kan køre VB og Flash sammen i en .swf-fil?

Jeg har allerede kigget på nettet, men umiddelbart ser det ikke ud som at det er dét de fleste bruger deres tid på... :-)

Lad mig høre..

-David
Avatar billede razersedge Nybegynder
02. september 2001 - 21:03 #1
det tror jeg ikke er muligt, men jeg er lige med på en lytter...
Avatar billede rasmuss Nybegynder
03. september 2001 - 12:51 #2
Hej.

Jeg har selv Flash 3, 4, 5 og har visual basic 3, 6. Og jeg ved at du kan koble dem sammen i VB med en Aktiv X. Du finder den let.

Ps.

Jeg kunne ikke få det til at virke, men det kan være at du kan!!.

>Magic Star<
Avatar billede davidchristensen Praktikant
03. september 2001 - 13:50 #3
Okay. Men kan man så ikke koble dem sammen i Flash?
Avatar billede axor Nybegynder
14. september 2001 - 03:41 #4
Nej du har ret, du kan ikke koble dem sammen i Flash - men i VB skal du bruge SWFLASH.OCX, den fungerer ligesom alle andre OCXér.

SWFLASH.MOVIE = (Filnavn)

Og så kører vi...