Avatar billede mmll Nybegynder
02. september 2001 - 15:02 Der er 7 kommentarer

Job som webdesigner...???

Hej med Jer!

Er der nogen her som kender til nogle firmaer i København´s området som måske kunne bruge en nyuddannet \"webdesigner\".

I kan se noget af mit arbejde på http://www.mitzie.dk hvor der også er andre link´s.

Mitzie.
Avatar billede bbs Nybegynder
02. september 2001 - 17:24 #1
Hvis du vil arbejde gratis, for at få nogle flere referencer, så er jeg interesseret ..
Avatar billede rka Nybegynder
02. september 2001 - 19:17 #2
>>Mitzie<< - hvis min hukommelse eller husker rigtigt (og det gør den) så sendte du mig for ca. 1½ måned siden en ansøgning som jeg svarede på.

Du blev 2 gange via e-mail bedt om at komme til samtale til en ledig stilling som webdesigner, men siden hørte vi ikke mere fra dig. Hvorfor spilde andres tid med \"fiktive jobansøgninger\" når du alligevel ikke ønsker at komme til jobinterview.

I øvrigt så fik vi ansat en til den ledige stilling - men søger yderliger en webdesigner til tiltrædelse pr. 1/11-2001, hvis andre skulle fatte interesse herfor.

Hilsen

Ralf Kauffmann
Subway Design ApS
Avatar billede pr0fane Nybegynder
02. september 2001 - 21:57 #3
Ralf, du skrev desværre ikke din email-adresse ned.

Jeg er interesseret, men vil gerne vide lidt mere omkring stillingen, selskabet osv.

Ellers mail mig på admin@profanity.dk - mit portfolio kan ses på www.profanity.dk

Jannick Andersen
Avatar billede rka Nybegynder
03. september 2001 - 11:51 #4
pr0fane(Jannick)

Min e-mail adresse er ralf@subwaydesign.dk

hilsen Ralf
Avatar billede bobbync Nybegynder
22. september 2001 - 15:25 #5
Det med at blive webdesigner lyder som noget for mig. Jeg har igennem min uddannelse på 4. semester haft Webserverprogrammering hvor jeg har lært ASP/JSP/SERVLETs. Jeg er iøjeblikket i gang med at skrive hovedopgave og er færdig med uddannelsen 30/11/2001. Men kan vel også træde til før. Men skal op til eksamen senest 25 nov.

Avatar billede lars66 Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:13 #6
til Mitzie:
Jeg synes ofte man ser nyuddannede webdesignere præsentere deres kunnen med en side konstrueret  i \"Flash\". Ikke et ondt ord om din side, men det kan næsten enhver, der har \"Flash\" lave. Jeg har for mit eget vedkommende gennemgået et webkursus for \"arbejds-ledige\", Mit site er en ren amatør-side og er foreløbig kun sat til at virke i explorer med skærmopløsning 800x600:
http://hjem.get2net.dk/fodboldsite
Avatar billede molok Nybegynder
05. december 2001 - 11:12 #7
lars66>> Hmmm... Lidt ked af kommentaren: \"Jeg synes ofte man ser nyuddannede webdesignere præsentere deres kunnen med en side konstrueret  i \"Flash\". Ikke et ondt ord om din side, men det kan næsten enhver, der har \"Flash\" lave.\"

Det holder sgu ikke helt. Vi er nogle der lever af at arbejde rent med flash, director og photoshop. Så det er sgu ikke fair at fyre ovenstående af.

Vi kan hurtigt blive enige om at der bliver lavet meget skidt i flash, men på Mitzis side er det jo ikke ligefrem flash der præger det!?

Selvom der er nogle indholdsmæssige fejl, som gør at jeg stiller spørgsmålstegn ved hendes \"uddannelse\".

/M