Avatar billede durd Nybegynder
02. september 2001 - 14:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nurbs-tekstur i Maya 4....

Hvordan indstiller jeg min billede-tekstur på Nurbs i Maya 4, sådan at teksturen kommer til at ligge korrekt? Hvis du kun har Maya 3 vil jeg også gerne vide hvordan man gør i den, for det kan jo minde om måden man gør det på i 4\'eren.
Avatar billede azeemoh Nybegynder
02. september 2001 - 17:14 #1
Du skal ind i multilisteren og klikke på det materiale du har lavet. Hvis du bruger ikonerne øverst i dette vindue (ligner kasser der med en pil der peget hhv. ud og ind) kommer du frem til en placement place2dtexture side hvor du kan justere. Du kan også finde den ved at \"folde materialet ud\" tryk på den lille pil i højre hjørne af materialet og bliv ved indtil place2dtexture kommer frem og klik på den.
Avatar billede durd Nybegynder
26. september 2001 - 12:39 #2
Tak for det :]