Avatar billede pma Nybegynder
25. januar 2000 - 09:05 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Indstilling af sidermargener

Hvordan definerer man en konkret siddebredde, altså højre margin. Jeg har det problem i mine publikationer og siddebredden er for stor.

Er det en eller anden måde man kan lave en skabelon med en konkret sidebredde på?

MVH
pma
Avatar billede shadowsurfer Nybegynder
25. januar 2000 - 10:16 #1
<div style="position:absolute; width:***%;height:***%;">
din text
</DIV>

(giv nogle af pointne til tobias & exposure)
Avatar billede tobias Nybegynder
25. januar 2000 - 10:17 #2
ME TOOOOOO!!!!
Avatar billede exposure Nybegynder
25. januar 2000 - 10:19 #3
Ja og så lige mig :)
Avatar billede pma Nybegynder
25. januar 2000 - 10:55 #4
Sætter man denne kode ind før eller efter body?
Og kopierer man hele teksten ind i rammen?

MVH
pma
Avatar billede silberbauer Nybegynder
25. januar 2000 - 12:24 #5
Hvorfor bruge stylesheets - hvorfor ikke blot <body marginheight="5" marginwidth="5" topmargin="5" leftmargin="0"> ... </body>
Avatar billede shadowsurfer Nybegynder
26. januar 2000 - 21:44 #6
??????? du har givet tobias og exposure... Vi sad sammen, lavede det sammen, men jeg for ikke nogle point???
Det var mig der skev det...

>>silberbauer - leftmargin... manden skulle bruge "højre margin"... Derfor valgte vi at bruge DIV....