Avatar billede spar3 Nybegynder
02. september 2001 - 14:18 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Er den der vil hjælpe?!

Hallo er der en der vil lave et overfedt logo til mig?
Det skal være sorte farver ellers er der frit slag!

Er der en der vil hjælpe mig med dét.
Tak på forhånd

Spar3
Avatar billede milpoer Nybegynder
02. september 2001 - 14:19 #1
Det høre til under Job/Freelance
Avatar billede slinky Nybegynder
02. september 2001 - 14:20 #2
hvad skal der stå, størrelse
Avatar billede mmll Nybegynder
02. september 2001 - 14:22 #3
Hvor dtort skal det være og hvad skal der stå???
Avatar billede prodic Mester
02. september 2001 - 14:24 #4
spar3->Lav et svar selv. Accepter dit eget svar, og opret spørgsmålet i den korrekte kategori - Job->Freelance.
Avatar billede spar3 Nybegynder
03. september 2001 - 16:41 #5
Der skal stå \"DJ-LAL\" og så skal det være 100x100 pixels

Spar3
Avatar billede filen Nybegynder
03. september 2001 - 16:43 #6
Årh hold kæft med alt det pis med hvor hvad hører til ....
Avatar billede spar3 Nybegynder
03. september 2001 - 16:44 #7
Prodic-> Jeg er nybegynder her på siden så jeg har ikke så meget forstand på tingene her.
Avatar billede prodic Mester
03. september 2001 - 16:47 #8
Spar3->Helt iorden. Men som tidligere nævnt så er den korrekte kategori for din type spørgsmål i Job->Freelance.
Måden hvorpå du flytter, er ved at komme med et svar selv. Dette svar fra dig selv skal du så acceptere og derefter har du fået dine point retur og kan oprette et nyt spørgsmål i Job->Freelance.

Der er ingen der modsiger sig den lille \"finurlighed\", det er en accepteret handling.

Filen->øhhhh?
Avatar billede filen Nybegynder
03. september 2001 - 16:50 #9
Prodic Istedet for at hjælpe manden så ævler i om at lægge spørgsmålet ind det rigtige sted. Var det ikke bedre at stene ham for denne utilgivelige handling ???
Avatar billede prodic Mester
03. september 2001 - 16:53 #10
Filen->Jeg har bare fortalt ham hvor han vil få meget mere ud af hans spørgsmål. Der er mange flere \"designere\" i Job->Freelance end der er her.
Jeg stener absolut ingen - tværtimod!
Avatar billede filen Nybegynder
03. september 2001 - 16:54 #11
Hmmm ok på den måde sorry :@)
Avatar billede prodic Mester
03. september 2001 - 16:56 #12
Helt iorden - undskyldning accepteret. ;-)
Avatar billede spar3 Nybegynder
03. september 2001 - 16:56 #13
Filen, Prodic ->Jeg er glad for at i vil hjælpe mig med hvordan hvorledes, men jeg tror jeg lader dette spørgsmål stå her. Hvis der så ikke kommer noget så åbner jeg evt. et nyt spørgsmål i Job-> Freelance.
Avatar billede spar3 Nybegynder
03. september 2001 - 16:58 #14
undskyld Hvordan og hvorledes
Avatar billede prodic Mester
03. september 2001 - 17:01 #15
Spar3->Tror ikke der sker ret meget mere i dette spørgsmål Beklager, så havde de nok været der nu.
Hvis du opretter i Job->Freelance så er en pointsum omkring 100-200 noget der kan få folk til at starte deres tegneprogram op - bare et godt råd.
Avatar billede spar3 Nybegynder
03. september 2001 - 17:07 #16
Prodic -> Jeg skrev før at jeg var nybegynder. Hvodan gir jeg point til det svar som jeg acceptere?
Avatar billede prodic Mester
03. september 2001 - 17:12 #17
Spar3->Hvis du ser yderst til venstre, så vil du se at ingen i dette spørgsmål har gjort andet end at kommentere.
Hvis en eller anden havde svaret, så ville du have fået en ekstra boks med deres navne i. Den boks vil fremkomme lige over \"kommentar\"-feltet.
Prøv selv at lave et svar - så vil du se det lige efter.

Du kan ikke acceptere noget svar i dette spørgsmål af den simple grund at ingen har svaret endnu :-)
Avatar billede spar3 Nybegynder
03. september 2001 - 17:13 #18
OK! jeg lukker spørgsmålet nu.
Avatar billede spar3 Nybegynder
03. september 2001 - 17:14 #19
Lukket!!!!