Avatar billede itry Nybegynder
02. september 2001 - 13:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

import af hjemmeside

Hej med jer :-)
jeg har lige været i den pragtfulde situation at skulle formatere HHD, så jeg måtte lige brænde et par hjemmesider over på CD-R.
Nu er spørgsmålet så, hvorledes jeg henter dem ind i frontpage igen? det er hjemmesider der i forevejen er uploadet...så kan man vel ikke bare kopiere siderne, eller ka´man. Det er Frontpage 2000 jeg har.
En lys idé her, vil falde på et meget tørt sted :-)
Vh Itry
Avatar billede apollo69 Nybegynder
02. september 2001 - 13:24 #1
Jeg lavede det samme for ikke så længe siden.
Jeg importerede dem igen fra cd´en, ellers virkede det ikke.
Avatar billede dr.m Nybegynder
02. september 2001 - 13:31 #2
there\'s a way...

gimma your mail and I will send you a program that vacuum cleans the sites as it is!
Avatar billede proboss Nybegynder
02. september 2001 - 14:09 #3
De bedste du kan gøre er at hente dem med et ftp program også lægger i en mappe i frontpage husk du skal hente alle mapper ned.

det virker du skal bare ikke oploade med frontpage

//proboss
Avatar billede francke Nybegynder
02. september 2001 - 14:55 #4
dr.m> Det kunne jeg godt bruge! ;)
  perfh@hotmail.com
Avatar billede dr.m Nybegynder
02. september 2001 - 14:58 #5
got it
Avatar billede itry Nybegynder
03. september 2001 - 10:11 #6
Tak for hjælpen, det virkede :-)
Vh Itry
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. september 2001 - 10:38 #7
Takker for point. :)