Avatar billede cyrus Nybegynder
02. september 2001 - 00:26 Der er 6 kommentarer

win2000 - agp diagnostisering

hvordan kan jeg inde fra w2k konstatere, om min agp kører ved 4x?
Avatar billede omen Nybegynder
02. september 2001 - 11:01 #1
Hvorfor ser du det ikke bare inde fra bios af, der kan man ikke tage fejl af det.
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. september 2001 - 11:50 #2
Sandra kan konstatere det:

http://www.sisoftware.co.uk/sandra
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. september 2001 - 11:50 #3
Sandra er et udmærket analyseprogram der kan teste stort set alt på din PC, så prøv den!
Avatar billede jhol00 Nybegynder
02. september 2001 - 12:27 #4
Oftest kan du under display properties få informationen igennem din grafikkortdriver - De fleste Nvidia og Matrox kort har i hvert fald denne funktion! Og ja: Sandra er et udmrket program, men det laver ofte fejl - netop med hensyn til identifikationen af AGP kort o.l. Så vær lige opmærksom på det...
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. september 2001 - 12:32 #5
Jamne, så trækker jeg en anden hest af stalden:
www.dr-hardware.com
Avatar billede niksen1 Nybegynder
02. september 2001 - 18:58 #6
Det kan ellers nemt ses i: hjr. klik my computer, klik manage, klik system information, klik nu for oven i tools, windows, directx, klik på display, AGP status står for oven. Man kan ikke bruge bios infoen som sikker kilde her.