Avatar billede cono Nybegynder
01. september 2001 - 18:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Job: Lav et script

Hej alle eksperter....
Jeg vil give 300 point til den som vil lave et script til mig.... Det er ikke et stort script eller noget.
Du skal lave et \"Tilføj link\" script til en søgemaskine.
Den skal være ligesom www.dansearch.dk eller www.jubii.dk....
Den skal sende alle oplysninger til en email, så jeg kan vudere linket og selv tilføje det.

Med Venlig Hilsen
Niels
Avatar billede cono Nybegynder
01. september 2001 - 18:38 #1
I kan bare lave det, og så ligge det ud et sted så jeg kan vudere om jeg kan bruge det..
På forhånd tak...
Niels
Avatar billede repsac Nybegynder
01. september 2001 - 18:42 #2
Jeg kan ikke lave det i asp, men i php.
Jeg tager 200,- / time, men vi kan for så vidt godt aftale en fast pris.
Hvis du vælger at modtage mit tilbud så mail mig på casper@thomsen.as - så kan vi videre aftale hvad der evt. skal ske ... :)

/Casper
Avatar billede bbs Nybegynder
01. september 2001 - 18:46 #3
Jeg har et søgemaskine script som virker.
Det er i asp.

Hvis du gir\' mig din mail så sender jeg det nu.
Avatar billede cono Nybegynder
01. september 2001 - 18:46 #4
Desværre... Jeg skal bruge det i ASP...
Det eneste den skal gøre er, at brugeren indtaster en masse oplysninger og så bliver den sendt til mig, så jeg selv kan tilføje den til min database....
Den må meget gerne indholde den der knap der hedder (f.eks. videre til trin 2) osv.
Avatar billede cono Nybegynder
01. september 2001 - 18:46 #5
Min email er: eksperten@websoeg.dk
Avatar billede repsac Nybegynder
01. september 2001 - 18:48 #6
Ok ... :)
Avatar billede cono Nybegynder
01. september 2001 - 18:50 #7
bbs --> Sender du den til mig?
Avatar billede bbs Nybegynder
01. september 2001 - 18:51 #8
Sendt ..
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. september 2001 - 19:07 #9
Det nemmeste er vel bare at lave det som en formmail, siden du selv manuelt vil sætte linket ind. De fleste udbydere stiller formmail til rådighed for kunderne. Prøv at se om din ikke også gør.
Avatar billede cono Nybegynder
01. september 2001 - 19:09 #10
Jo... men det jeg vil have lavet er, sådan en (næsten) magen til den på www.dansearch.dk.
Kan du ikke lave det for de point...

vedr. søgemaskinen du sendte...
Det er ikke en hel søgemaskine jeg havde brug for...
Kan du ikke bare prøve at se om du ikke kan lave sådan et scripte?
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. september 2001 - 19:12 #11
Avatar billede darkhero Nybegynder
01. september 2001 - 23:26 #12
er du villig til at give $$$?
Avatar billede cono Nybegynder
02. september 2001 - 11:44 #13
Prøv at lave et forslag.... Så kan jeg se om jeg er villig til at give dig nogle knaster.... OK!
Men den skal være magen til den på www.dansearch.dk
Avatar billede cono Nybegynder
04. september 2001 - 19:21 #14
hmm