Avatar billede mrsmith Nybegynder
01. september 2001 - 16:58 Der er 2 kommentarer

Søger hjælp ar Chat Pogramør!

Hej..
Ehm søger hjælp til en Chat jeg har lave ti 3D hvor man er en figur der rykker i et rum og snakker med andre
Nogle der har meget forstand på det lisom mig?
Kontakt mig på webmaster@name-domainz.com
Eller skriv tilbage her på eksperten!
Avatar billede drdreeper Nybegynder
05. september 2001 - 20:14 #1
Hvis du vil lave en ordenlig 3D chat skal du for det første lære at stave ordenligt... Der er da ingen (Jeg gider ihvertfald ikk) der gider at hjælpe dig, når du udtrykker dig som en klovn der har slugt en frø... Og hvis du har så meget forstand på det, hvorfor laver du den så ikk selv??? H41131UjorxXXxxXx din tågerunge...
Avatar billede dewet Nybegynder
13. september 2001 - 11:07 #2
hej er det ikke ligsom netstasionen??

dewet