Avatar billede counternewbie Nybegynder
01. september 2001 - 16:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Creative GeForce 2 MX farver!

mine farver i windows er helt mørke, jeg kan ikke skrue dem mere op, der plejer at være sådan en menu inde i egenskaber...
Jeg kan heller ikk skrue mere op for min skræm.. det er meget skod for jeg spiller meget, og så er det ikk til at se de andre...

Er der så nogle der kender et program til at lave det mere lys?

/md
Avatar billede bbs Nybegynder
01. september 2001 - 16:12 #1
Kan du ikke prøve at opdatere driverne?
Det plejer at virke.
Avatar billede counternewbie Nybegynder
01. september 2001 - 16:14 #2
har lige hentet de nyeste drivere fra Nvidia men det virker heller ikk...
Avatar billede bbs Nybegynder
01. september 2001 - 16:16 #3
Er det noget den lige er begyndt på?
Prøv at gå i enhedshåndtering, og fjerne dit grafikkort, genstarte det igen, og installer den nyeste driver.

Så burde det virke!
Avatar billede nomiz Nybegynder
01. september 2001 - 16:16 #4
Prøv med Powerstrip
Avatar billede asmodeus Nybegynder
01. september 2001 - 16:28 #5
Hent programmet 3Deep!

http://www.ecolor.com

mvh/
Asmodeus
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. september 2001 - 16:54 #6
De fleste 3D spil har en \"Bightness control\" .. hvor du kan justere lyset. Prøv at se om det ikke er sådan noget du leder efter!
Avatar billede bbs Nybegynder
13. september 2001 - 16:07 #7
Takekr for points :)
Avatar billede bbs Nybegynder
13. september 2001 - 16:07 #8
Takker for points :)