Avatar billede maximusdk Nybegynder
01. september 2001 - 15:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP min pc kører for langsomt !!!!!

Jeg har en PIII-800mzh, 128mb ram. indbygget grafikkort.

Men den kører så langsom, når den åbner programmer???
mit 512 kb/s lokalnet er også langsom???

jeg har Zonealarm (firewall) & Norton antivirus 2001 kørende samtidigt.

Hvad kan jeg gøre for at få min pc til at køre hurtigere ???

send en mail : maximus@ishoejby.dk
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 15:40 #1
Prøv først og se i bios om din cache for intern og extern er slået til.
Prøv at slette alle temp filer- tøm Recycle Bin og deframenter bagefter!
Avatar billede jacobchr Nybegynder
01. september 2001 - 15:41 #2
Har du opdateret Norton Antivirus ?
Hvis du har kan du prøve at lukke nogle af de programmer der starter op, når du tænder PC\'en og se om det hjælper.

Hvilket OS bruger du ?

/jacob
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 15:42 #3
Jeg har sendt dig en mail, men af hensyn til andre, der også skal have chancen for at svare, bringer jeg mit første svar her.

Jeg har selv de omtalte programmer kørende, det skulle ikke betyde noget!
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 15:46 #4
jacobchr> Du mener vel at det kunne være en virus der får pc til at snegle sig afsted, den mulighed foreligger jo!
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 15:59 #5
Hvad fandt du ud af?

Takker for pointene ;o)

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede mrsmith Nybegynder
01. september 2001 - 17:00 #6
Hmm få dig en ny com *s*
Ej bare slet en masse shit som du alligeveller ik bruger på din com...
Avatar billede jacobchr Nybegynder
02. september 2001 - 14:23 #7
retaxes >> Yepper det var en virus jeg tænkte på. Eller noget af alt det \"lort\" man får installeret i tidens løb.

Hvar var fejlen forresten ??

/jacob
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. september 2001 - 14:33 #8
Godt spm., hvad fandt du ud af maximusdk ?