Avatar billede !!anime!! Nybegynder
01. september 2001 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Avi -> DivX

Hej
jeg har lige lavet en lille video med mit webcam som jeg gerne vil sende til en ven!
men på et 56k modem tager 14mb lidt tid at uploade, så tænkte jeg på at konvertere det til divx, hvordan gør jeg det???
Avatar billede milpoer Nybegynder
01. september 2001 - 15:30 #1
Det kommer vel ikke til at fylde mindre at lave det til divx, hvorfor bruger du ikke bare et pakke program som winzip.
Avatar billede hr._larsen Nybegynder
01. september 2001 - 15:51 #2
Vel kommer den da til at fylde mindre
Du kan bruge programmet VitualDub eller Nandub, til at lave sådan en fil om til divx.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. september 2001 - 17:11 #3
Du kan kigge lidt på www.vcdhelper.com, der er links til flere konverteringsprogrammer.

/per