Avatar billede exe Nybegynder
01. september 2001 - 14:44 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Beta Direct Draw Expired, Please update ?

Jeg bruger win2000 NT
Det er min DirectX8 der er udløbet, spørgsmålet er hvor jeg kan finde en opdateret udgave, jeg har prøvet at overskrive den, men det har været forældet links til drivere som den jeg har nu...
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 14:48 #1
Der var en dansk side med directX på:

http://www.videoredigering.dk/Download_FAQ/download_faq.html
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 14:50 #2
Her er Microsoft bud på DirectX

http://www.microsoft.com/directx/
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 14:54 #3
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 14:55 #4
Denne site ser ud til at have den nyeste!

http://ns.rekvizit.ru/drivers/DirectX/DirectX8.1/

Du kan vel klare dig lidt med de sites indtil videre ;o)
Avatar billede makse Nybegynder
01. september 2001 - 15:06 #5
Prøv at ændre datoen en måned tilbage. :) (Det virker for nogle)
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 15:09 #6
makse> Man må da kunne finde sådan en dato i registry!
Avatar billede makse Nybegynder
01. september 2001 - 15:12 #7
Retaxes > Det er vist indbygget i driverne, så jeg tvivler på, at det står i Reg.basen
Avatar billede exe Nybegynder
01. september 2001 - 15:15 #8
retaxes >> De tre første links til driveren virkede ikke, men det sidste gjorde, TAK :)
Avatar billede exe Nybegynder
01. september 2001 - 15:17 #9
De virkede jo selvfølgelig men den kom med samme meddelse efter jeg havde installeret den.
Avatar billede makse Nybegynder
01. september 2001 - 15:21 #10
Virkede det så alligevel ikke, eller hvad?
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 15:23 #11
Så er man jo næsten nødt til at spørge dig om du kører med et forkert årstal ;o) jævnfør makses forslag om datoen!
Avatar billede exe Nybegynder
01. september 2001 - 15:23 #12
makse >> det med datoen prøvede jeg ikke! men denne driver virker... http://ns.rekvizit.ru/drivers/DirectX/DirectX8.1/
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 15:29 #13
Ok, så forstår jeg det, de første virkede men kom med samme meddelse som din gamle dx8, men den tredie 8.1 virkede uden fejlmedd. ;o)

Så kan jeg godt takke for pointene ;o)

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede exe Nybegynder
01. september 2001 - 15:33 #14
Det var så lidt ;), jeg fik lidt svært ved at forklarer mig i min iver efter at komme igang med at spille :))
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 15:37 #15
Jeg lurede også lige på den ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 15:38 #16
Mærkeligt at de andre sites ikke opdaterer dx8 når de er udløbet!
Avatar billede exe Nybegynder
01. september 2001 - 17:58 #17
Dem har man jo ikke altid lige tid til at vente på, nu ligger den også her: www.starvision.dk :)