Avatar billede manon Nybegynder
01. september 2001 - 13:09 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

konventer avi 2 swf (flash)

http://www.vcdhelp.com/convert.htm kan jeg ikke finde noget der konventere avi til flash.

Kan i hjælpe mig med at finde et program der gør det?
Flash 5.0 gør det ikke! Swish 1.51 gør det heller ikke.

Hvad så ?
Avatar billede makse Nybegynder
01. september 2001 - 13:57 #1
Avatar billede makse Nybegynder
01. september 2001 - 13:58 #2
Avatar billede manon Nybegynder
01. september 2001 - 14:59 #3
Nå - jeg kiggede på V2F og det kunne bruges hvis ikke der var et \"Watermark\" ud over hele side :-(

Det samme gælder for livetronix, så jeg er ikke kommet videre.
Avatar billede manon Nybegynder
01. september 2001 - 14:59 #4
makse >> burde en swf film ikke være bedre komprimeret end avi ???
jeg har en 2 mb avi film som ender med at blive til 6.0 mb swf - er det rigtigt?
Avatar billede makse Nybegynder
01. september 2001 - 15:04 #5
Prøv programmet på http://www.geocities.com/vid2swf/

Hvad angår størelsen, så må jeg være dig svar skyldig. Jeg har aldrig rodet med det selv.
Avatar billede manon Nybegynder
01. september 2001 - 15:17 #6
makse >> samme problem - watermark - så det duer ikke!
Avatar billede manon Nybegynder
01. september 2001 - 15:25 #7
findes der så et screengrabber program som kan arbejde i andet end avi?
Avatar billede manon Nybegynder
01. september 2001 - 15:25 #8
og findes der et program som kan konventere avi til bmp/jpg/gif?
Avatar billede manon Nybegynder
01. september 2001 - 19:46 #9
makse >> tjaa...du svarer rigtig, men jeg kan ikke bruge de 2 programmer til noget, da jeg ikke kan finde ...(ulovlig tekst)....og nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre!

Avatar billede makse Nybegynder
01. september 2001 - 19:48 #10
Sorry, jeg kender desværre ikke andre programmer.
Avatar billede cluas Nybegynder
03. september 2001 - 09:30 #11
Du skal bruge programmet Wildform FLIX, som importerer en AVI. og gemmer som SWF.
Jeg ved desværre ikke hvad programmet koster, men du kan finde det her..:

http://www.wildform.com
Avatar billede manon Nybegynder
11. september 2001 - 17:10 #12
makse & cluas >>>
begge prog. er geniale, men jeg kan ikke bruge dem da jeg ikke har en .....bip.... men takker for svaret og lukker spm. selvom jeg ikke er kommet længere :-(