Avatar billede bollo Nybegynder
24. januar 2000 - 19:50 Der er 4 kommentarer

stop lyden, TAK

Jeg har et problem.
På min side har jeg en flash fil (et loop med lyd).
jeg har også nogle linx til nogle REALplayer filer (*.rm) der selfølgelig også har lyd.
Når man hopper over på real-filerne afspiller den dog desværre stadig lyden fra flash'en, og viser kun billederne!!!?????
Jeg kunne godt tænke mig at flash-filen STOPPER når realplayeren åbner linx'ne og STARTER når man lukker realplayer.
Avatar billede tobias Nybegynder
25. januar 2000 - 00:13 #1
Du kan ikke få den til at stoppe når du lukker real player men når du laver linket til din *.rm fil skal du også bare referere til at slukke for lyden!

On (Release)
      Get URL ("*.rm")
      Stop All Sounds
End On

Sådan skal din knap se ud som referere til din *.rm fil!
Avatar billede bollo Nybegynder
26. januar 2000 - 23:52 #2
Min side er i html (med 1 stk flash loop på), og linket er sådan:

<a href="film.rm">film</a>

ka´n man måske bruge onClick="" til noget.

Bollo
Avatar billede tobias Nybegynder
27. januar 2000 - 23:42 #3
Man kan ikke få onclick til at lukke et program det er en sikkerheds foranstaltning, ligesom du ikke kan få ie eller ns til at lukkeet vindue man ikke selv har åbnet.
Avatar billede nicolair Nybegynder
18. marts 2001 - 15:07 #4
OK.
Hvis du har en lyd-fil på dit Stage så gør dette:
1. Dobbeltklik på keyframenen. Nu skulle Frame Properties-dialogboksen gerne vise sig.
2. Kilk på Sound-fanen.
3. Klik på Sound-feltet, og vælg den lyd, som du har indsat i en tidligere keyframe i laget, og som du vil standse afspilningen.
4. Klik på Sync-feltet, og vælg Stop.
OK?????

Nicolair