Avatar billede ziron Nybegynder
31. august 2001 - 20:46 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Mail server hvordan???

Jeg kunne godt tænke mig at lave en mail server, hvordan kan det gøres? det skal være så at jeg kan lave email bruger som fx hedder, hej@minip... og så skal det være sådan at når man skal hente post, så kan man skrive som pop3 server, minip og det samme som smtp.

er der nogle som kan hjælpe???

/ZIRON
Avatar billede zeth Nybegynder
31. august 2001 - 20:50 #1
hent MERAK Mail Server.. det er ret godt..
Avatar billede ziron Nybegynder
31. august 2001 - 20:51 #2
jeg prøver lige, hvis jeg ikke kan finde ud af det lige sådan.. kan du så give en guide???

/ZIRON
Avatar billede atlanta Nybegynder
31. august 2001 - 20:52 #3
hvis du er opsat på at bruge det til noget seriøst så ofre nogle penge på MS Exchange server... med den kan du alt inde for post-server :)
Avatar billede danscape Nybegynder
31. august 2001 - 20:53 #4
ZETH>>> Hvor finder man MERAK Mail Server???

Oprette sådan et spm. magen til i dag og der fikjeg også at vide at MERAK var godt, men ikke noget evt. link :(

- Kasper! ;-)
Avatar billede ziron Nybegynder
31. august 2001 - 20:53 #5
atlanta >> det er ikke så seriøst men det kan være det bliver det... hvor meget forskel er der???

/ZIRON
Avatar billede ziron Nybegynder
31. august 2001 - 20:54 #6
Avatar billede danscape Nybegynder
31. august 2001 - 20:55 #7
ZIRON>>> Cult! ;-) downloader lige......
Avatar billede zeth Nybegynder
01. september 2001 - 00:43 #8
http://download.cnet.com/downloads/0-10069-100-5698226.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.5698226

det er godt nok kun shareware... ellers sku man lave noget ulovligt >:)
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2001 - 14:07 #9
Hej Ziron, gå ind på www.expertftp.subnet.dk, der er en demo af webmail fra privat mailserver. Klik på argosoft linket og hent deres freeware udgave, den er nem at konfigurerer.:o)

Avatar billede Slettet bruger
01. september 2001 - 14:13 #10
Eller du kan kikke her på denne side, der er en masse gode mailservere freeware :o)http://www.webattack.com/freeware/server/fwmailserver.shtml

Jeg kan godt hjælpe dig med agrosoft mailserver, da det  er den jeg bruger.

Jeg har også en anden server kørende, som hedder liteserve, som foruden mail også er FTP og WEB server, samt telnet.
Avatar billede ziron Nybegynder
01. september 2001 - 18:07 #11
kharder >> den anden du snakker om hvad er det for en web server der er i??? (kan den asp)

jeg har ikke fået prøvet nogen af forslgne endnu, er lige kommer home fra work...

/ZIRON
Avatar billede ziron Nybegynder
01. september 2001 - 18:38 #12
kharder >> jeg kunne godt bruge lidt hjælp, eller fra en anden. mit icq 50365252 hvis det var noget...

/ZIRON
Avatar billede ziron Nybegynder
01. september 2001 - 18:51 #13
zeth >> du kunne vel ikke hjælpe mig lidt??+

/ZIRON
Avatar billede p200 Nybegynder
02. september 2001 - 18:50 #14
Skal det være nemt... så prøv Cmail fra Computalynx Co Uk.

Find dem ligeledes på http://www.computalynx.dk
(deres danske spejl)

God fornøjelse!
Avatar billede ziron Nybegynder
03. september 2001 - 23:18 #15
p200 >> kan du hlælpe med den sidste??

/ZIRON
Avatar billede ziron Nybegynder
22. september 2001 - 18:27 #16
er der nogen???

/ZIRON
Avatar billede ziron Nybegynder
04. oktober 2001 - 11:17 #17
er der nogen som kan hjælpe mig, ellers så lukker jeg...

/ZIRON
Avatar billede ziron Nybegynder
20. oktober 2001 - 18:54 #18
hmmm det ser ikke sådan ud???

/ZIRON