Avatar billede limemedia Nybegynder
31. august 2001 - 18:51 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP. MANGLER HOST NU NU NU !!!

Jeg skal bruge en host nu til en site...
Vi har brug for IP adresse, 5mb statisk HTML og POP3 email klienter (~10) og lige nu... DNS styres fra Speednames og vi er ready to go

Et amerikansk hosting firma har \"for sjov\" slettet sitet og DET SKAL KØRE ASAP !!! Idag eller imorgen tidlig SENEST !!!

HJÆLP NU ! Skriv en pris, vi finder ud af det...

/ LJWeb
Avatar billede jasber Nybegynder
31. august 2001 - 18:55 #1
Prøv evt. at kontakte www.blue-sky.dk
Henrik som kører det plejer at være hurtig på aftrækkeren.
Avatar billede mukke Nybegynder
31. august 2001 - 18:59 #2
Midlertidigt eller permanent?
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. august 2001 - 19:00 #3
3 måneder max
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. august 2001 - 19:00 #4
vi leder efter en ordentlig hollandsk host indtil videre
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. august 2001 - 19:00 #5
ingen hjemme maskiner, skal være stabilt, dag og nat !
Avatar billede mukke Nybegynder
31. august 2001 - 19:01 #6
Nå ok, hvis det bare var kortvarigt kunne jeg da godt have det på min server, men med kun 256kbit upload er det næppe interessant.
Avatar billede mukke Nybegynder
31. august 2001 - 19:03 #7
hehe, jeg forstår fuldt hvad du mener, men en hjemmemaskine kan altså godt være stabil:

[mukke@turn mukke]$ uptime
  7:06pm  up 185 days, 22:14,  1 user,  load average: 0.00, 0.00, 0.00

på en kabelforbindelse jeg vil vove at påstå ikke har været ud af drift mere end en håndfuld gange i den periode - og aldrig i længere tid. :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. august 2001 - 19:08 #8
mukke >> men hvis det sker lørdag nat kl 4 om morgenen kan vi stadig ikke vente mere end minutter på at det kører igen - derfor ikke hjemmehosts
Avatar billede mukke Nybegynder
31. august 2001 - 19:11 #9
Jeg forstår :)

Må man spørge hvad det drejer sig om?
(Btw. hvis du ikke synes du har tid til at snakke frem og tilbage lige nu skal jeg nok lade være med at blive fornærmet. ;-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. august 2001 - 19:26 #10
mukke >> et Ocean Shipping firma i Holland, der er ledet af min kære broder :)) så mine nosser er lidt i klemme her...
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. august 2001 - 19:27 #11
blue-sky kan ikke hjælpe :(
Avatar billede netsrac Praktikant
31. august 2001 - 19:58 #12
Prøv at ringe til Danske Webhuse, ved ikke om de tager telefonen nu, men prøv:

Danske Webhuse
Teglværksgade 8, 3. tv.
2100 København Ø.
Tlf.: 7020 3828
Avatar billede bbs Nybegynder
31. august 2001 - 22:42 #13
www.Azero.dk reklamerer med at kunne oprette et webhotel på under 1 time, så hvis du allerede har domænet burde det ikke være det store problem.
Avatar billede cobweb Nybegynder
01. september 2001 - 02:52 #14
Ja, Danske Webhuse kan naturligvis godt
hjælpe. Lad mig høre hvad vi skal sætte op.

Kontakt mig evt. på e-mail:
tmf@webhuse.dk - så finder vi ud af en løsning,
eller forsøg på vores telefonnummer: 7020 3828, vi er formentlig inde på kontoret i løbet af såvel lørdag som søndag.

Mvh/Thomas
Avatar billede limemedia Nybegynder
01. september 2001 - 06:15 #15
jeg fandt en løsning ved et alternativt bureau... tak for indsatsen
Avatar billede koep Nybegynder
01. september 2001 - 12:54 #16
Hvem fandt du? fik du egen ip?