Avatar billede erlandsen Seniormester
Oprettet i går kl. 07:39

Fejl 80190194 ved installation af Windows 10 Pro med Microsoft 365 Business Premium

Jeg forsøger at installere Windows 10 Pro på en ny pc og tilmelde den vores organisation via en Microsoft 365 Business Premium-konto. Installation kører fra et USB-drev, der er oprettet med installationsværktøjet fra Microsofts officielle side: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10.

Når jeg forsøger at konfigurere pc'en til organisationen med den korrekte M365-konto (med Business Premium-licens), får jeg fejlkoden 80190194. Jeg har allerede kontrolleret, at:

M365-kontoen er korrekt og aktiv.
Licensen (Business Premium) er tildelt kontoen.
Windows-versionen er Windows 10 Pro.
Spørgsmål:

Skal jeg bruge en Windows 10 Enterprise-licens for at kunne konfigurere enheden korrekt med Intune og Azure AD?
Eller er der en konfigurationsfejl i Intune/Azure AD, der forårsager fejlen?
Jeg vil sætte stor pris på input fra andre, der har oplevet denne fejl eller ved, hvordan jeg løser problemet.

På forhånd tak!
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester