jeg kan lige pludselig ikke åbne modtaget Reels i min Messenger, ( jeg har en iphone 13 ) den kommer ind, men med følgende tekst "mediet ikke længere er tilgængelig", men det er det, men jeg kan ikke åbne det i min Messenger af en eller anden grund. men hvis jeg sender Reels fra min facebook til mig selv i messenger så kan jeg godt åbne det, men ikke hvis andre sender reels til mig.
jeg har forsøgt at geninstallerer Facebook og slukke og tænde for min Iphone 13 kan i hjælpe mig med dette spørgsmål 🤞🤞
Jeg kan godt forstå, at det er frustrerende, når Messenger ikke viser Reels korrekt. Her er nogle mulige løsninger, som kan hjælpe dig med at få Reels til at fungere igen på din iPhone 13:
1. Tjek internetforbindelsen Sørg for, at din internetforbindelse er stabil, da Reels ofte kræver en god forbindelse for at kunne vises korrekt. Hvis du har problemer med Wi-Fi, kan du prøve at bruge mobildata eller omvendt for at se, om det gør en forskel.
2. Tjek Messenger- og Facebook-indstillinger Det kan være en god idé at sikre dig, at Messenger og Facebook er opdateret til den nyeste version, da der nogle gange kan opstå problemer med ældre versioner af appen. - Åbn App Store på din iPhone. - Gå til Opdateringer og tjek, om der er opdateringer til Messenger og Facebook. - Hvis der er opdateringer tilgængelige, så installer dem og se, om problemet er løst.
3. Ryd Messenger-cache Mens du ikke kan rydde cache direkte i Messenger på iPhone, kan du prøve at logge ud af Messenger og logge ind igen: - Åbn Messenger. - Gå til Profilbilledet i øverste venstre hjørne. - Rul ned og vælg Log ud. - Log ind igen og se, om problemet fortsætter.
4. Tjek Facebook- og Messenger-tilladelser Messenger og Facebook kræver tilladelser for at vise medier korrekt. Sørg for, at appen har de nødvendige tilladelser: - Gå til Indstillinger på din iPhone. - Rul ned og vælg Messenger. - Sørg for, at alle nødvendige tilladelser (som adgang til fotos og medier) er aktiveret.
5. Test i en anden enhed eller webbrowser For at se, om problemet er specifikt for din iPhone, kan du prøve at åbne Messenger på en anden enhed (f.eks. en iPad, anden telefon eller computer) for at se, om Reels kan åbnes der. Hvis det fungerer på en anden enhed, kan problemet være relateret til din iPhone.
6. Kontakt Facebook Support Hvis ingen af de ovenstående løsninger virker, kan det være en god idé at kontakte Facebook Support. Det kan være et teknisk problem, der er specifikt for din konto, eller et midlertidigt problem med Messenger, som de kan hjælpe med at løse.
7. Sikr at du har den rette Messenger-update, samt at din enhed er optimeret til denne version.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.