Avatar billede Malou Højberg Praktikant
25. oktober 2024 - 20:55 Der er 3 kommentarer

Hjælp til min computer

Hej, min computer giver sort billede på min skærm, men computeren køre stadig. Lyset er pludselig også slukket på computeren, er der nogle der kan hjælpe mig med at sikre at stikkene sidder rigtigt?🙏🏼🙏🏼
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. oktober 2024 - 21:35 #1
Er der tale om en bærbar eller en stationær? Jeg synes at kunne læse mellem linjerne at det er en stationær!
Er problemet opstået lige pludselig?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. oktober 2024 - 08:04 #2
Hvis stik sidder i computer som de skal prøv at trykke på Windows taste og samtidig medens den taste holdes nede tryk på p. Når dette er gjort tryk på pil op en gang og så tryk enter. Kommer der så billede?
Avatar billede kurtba Ekspert
26. oktober 2024 - 22:50 #3
Den kan også være gået i dyb dvale, hvor den ikke kan vækkes. Det har jeg set adskillige gange.
Så sørg for at computeren slukker helt ved at holde power tasten nede i ca. 10 sek.
Så skulle du kunne se, at den slukker. Afbryd så strømmen til den i ca. 30 sekunder (tag strømstik ud).
I med stik igen og prøv så at starte den igen.