Avatar billede Tonni K. Praktikant
24. oktober 2024 - 17:59 Der er 1 kommentar

tidsvisning vises forskelligt hos nogle

når jeg opretter en aftale i kalenderen på min hjemmeside WWW.PUST. DK og skriver 16:00 - 18:00 ser nogle det samme, mens andre ser det som 14:00-16:00, hvad kan årsagen til dette være ???
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. oktober 2024 - 18:08 #1
Fordi nogen har sat deres PC til en forkert tidszone / sommer-vintertid. Det ser sikkert anderledes ud i næste uge, hvor vi overgår til vintertid.