Avatar billede K6950 Juniormester
21. oktober 2024 - 17:04 Der er 1 kommentar

Opret ny Acces database - opgave styring

Jeg skal have oprettet et styringsredskab.
F.eks. i Acces.

Den skal løse følgende opgaver (Tænkt eksempel)

Jeg har 100 kunder (1-100)
Jeg tilbyder 6 faste opgaver (A- F)

Jeg vil gerne mulighed for at tilknytte en 1 eller flere faste opgaver til 1 eller flere kunder.
F.eks.
Kunde 1 skal have tilknytte opgaver A, C, F.
Kunde 2 skal have tilknytte opgave A, D og E

Den samme opgave kan altså være tilknytte flere kunder samtidigt.
Udførelse af opgaven, hos forskellig kunder, sker uafhængigt af hinanden.

Er det muligt ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. oktober 2024 - 13:03 #1
Som du beskriver det ovenfor, burde det vel næsten kunne styres i en simpel Excel-liste med lidt filtre på kolonnerne til at samle kunderne på de forskellige opgaver?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester