Avatar billede LmL Praktikant
Oprettet i dag kl. 04:49 Der er 1 kommentar

Nulstille en Nokia CO2

Nogen der kan hjælpe mig med at nulstille en Nokia CO2 telefon? Den er helt ny og sat op til ansigtsgenkendelse, men nu kan min kollegas datter ikke huske det mønster hun har lavet🫠 De har forsøgt mig med diverse youtube-videoer uden held🤯så nu prøver jeg  her
Mvh
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i dag kl. 07:13 #1
"Nulstille"? Er det en hard reset du mener der skal gøres?

Der er en guide her jeg ikke selv har erfaring med.
https://theupgradeguide.com/hard-reset-nokia-c02-factory-reset-remove-pattern-lock-password-how-to-guide/

Hvis der er Google konto på den så er telefon beskyttet med FRP og brugernavn og kode til Google konto skal skrives for at komme i mål med at resette den. Ved ikke om der evt. er andre konti bundet op på telefonen som standard?