Avatar billede Nanarsi Juniormester
10. oktober 2024 - 16:31 Der er 2 kommentarer

Forslag til ny stationær PC

Hey
Jeg har ikke fulgt med i PC markedet i flere år og står nu og skal til at investerer i en ny.
Der er massere fine maskiner at finde på nettet, men hvad skal gå efter og hvad er et fornuftigt budget niveau til mit behov?
Den skal bruges i hjemme kontoret og lidt spil og film.

Specs:
Stationær
3 HDMI udgange
Wifi netværkskort
Win 11
Skal kunne trække meget store Excel ark
Grafikkortet skal kunne trække video redigering (ikke på højt plan)

Håber at kunne få lidt inspiration til hvad jeg skal gå efter PFT
Avatar billede valby Ekspert
11. oktober 2024 - 23:12 #1
Prøv at på Vision computer. Der er mange muligheder.
Jeg har selv en, som har kørt problemfrit i flere år.
https://www.mm-vision.dk/
Avatar billede valby Ekspert
11. oktober 2024 - 23:15 #2
Ps. du skal være opmærksom på, at du selv skal tilvælge de komponenter du ønsker.