Avatar billede LarsHT Praktikant
09. oktober 2024 - 12:19 Der er 3 kommentarer

Højtaler til bamse

Hej,

Jeg skal have lavet et modul til en bamse, hvor man kan uploade en sang på ca 5mb, så skal der være en knap som aktivere sangen og så en højtaler som afspiller sangen.

Det skal sættes ind i en bamse. Er der mon nogen der kender nogen som kan lave dette?

På forhånd tak.

Mvh Lars
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. oktober 2024 - 10:48 #1
Avatar billede Henrik Hansen Forsker
13. oktober 2024 - 19:15 #2
Bare til inspiration: https://youtube.com/shorts/P9aVMgBbs5M
Alm. højtalere kan vel godt bruges. Det vigtigeste er vel at højtaleren ikke bliver våd/fugtig eller trykket i stykker, så et gitter foran er et must. Jeg ville måske også indsætte den i noget eksta skum, så den ikke gør ondt, hvis man pludselig skulle få bamsen i hovedet.
Avatar billede LarsHT Praktikant
Skrevet i går kl. 20:10 #3
Det er nærmest 1-1 sådan en her jeg søger: https://amzn.eu/d/26Qhu0u

Et "Device" hvor man kan uploade en mp3 fil, og indsætte i en bamse. Problemet med ovenstående produkt (Som jeg har købt 100stk af), ikke afspille hver gang man trykker på knappen. Den er simpelthen for ustabil.

Søger derfor nogen som vil kunne lave et lignende device, hvor man kan stole på at sangen spilles når der trykkes på knappen.

Hvis nogen kender nogen som vil kunne lave (eller sælger) noget i denne stil vil det være en kæmpe hjælp ! Jeg er ikke selv teknisk dygtig til at lave dette, så har brug for hjælp.

På forhånd TAK 🙏

Mvh Lars