Oprettet i går kl. 22:23 Der er 2 kommentarer

Dvd-film

Hej.
Har et spørgsmål. Mine dvd-film står i min stue men da jeg ikke rigtigt bruge dem, vil jeg spørger om de godt kan tåle at stå nede i kælderen???
Avatar billede ErikHg Ekspert
Skrevet for 57 minutter siden #1
Jeg formoder at dit brugernavn er det samme som din mailadresse.
Det er ikke så smart at lægge sin mailadresse ud så alle kan se den.
Det er desværre ikke alle der ikke vil kunne finde på ikke at misbruge den, så et råd herfra vil være at du ændrer den til et almindeligt brugernavn der ikke har nogen forbindelse til din mailadresse.
Mvh.
ErikHg
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet for 51 minutter siden #2
Jeg er enig med ErikHg.
Tryk på "skift dit profilbillede". Her mener jeg du kan komme til at skifte dit brugernavn.