Avatar billede jcr18 Professor
Oprettet i går kl. 20:51 Der er 3 kommentarer

hvorfor vises bios ikke?

Problemstillingen er: BIOS vises ikke - der er sort skærm.
1) Har afprøvet ALT hvad hjertet kan begære og intet hjælper. Intet fra nettet har kunne afhjælpe.
2) Har taget grafikkort, og harddisk ud og kører nu grafik fra bundkortet. (asus pro B460M-C). Ingen andre USB-stik er koblet på pc`en.
3) Har udskiftet CMON batteriet til et helt nyt (tilsvarende)
4) Har prøvet anden skærm og kabel uden resultat.

Efter opstart lyser NUM-knappen på kabel tastaturet så noget tyder på at bios er indlæst? Så lige nu er det kun monitor og tastatur som er koblet op på pc`en - alt andet er fjernet.
Skal jeg opgive denne her relative dyre pc?
Avatar billede nopsen Ekspert
Skrevet i går kl. 21:12 #1
du har for mange tidligere spørgsmål som ikke er afsluttet og hvor der mangler reaktion fra dig på hjælpen, til at jeg gider hjælpe.

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/195848
Avatar billede ErikHg Ekspert
Skrevet i går kl. 21:15 #2
Det kunne tyde på at der er noget med skærminstillingerne i Windows.
Avatar billede jcr18 Professor
Skrevet i går kl. 22:58 #3
Nopsen> tak fordi du gjorde mig opmærksom på dette. Checker lige op i morgen.