Avatar billede johnnylassen Seniormester
Oprettet i dag kl. 08:37 Der er 2 kommentarer

Synology surveillance bogmærker.

Har en nas der med Synology surveillance på. Det virker fint. Men lidt tidskrævende at kigge igennem. Den gemmer optagelser af en halv times varighed, så skal skifte video sekvens mange gange for at se en hel nat. Har set andet overvågningsudstyr hvor der bliver sat "bogmærker" på optagelsen ved bevægelser. Så behøver man blot at gå til bogmærkerne. Men kan ikke lige finde ud af how to do... Nogen der kan komme med opskriften?
Avatar billede puren Ekspert
Skrevet i dag kl. 08:50 #1
Hvad har du prøvet??
Avatar billede johnnylassen Seniormester
Skrevet i dag kl. 09:48 #2
Alt - troede jeg. Har dog lige fundet noget "smaert" noget... Leger lige med det. Det kan tilsyneladende scanne optagne filer og lægge dem med bevægelse for sig selv. Men jeg er mere til et tids forløb hvor der er en markering... rød streg på tidslinien eller lignende..