Avatar billede Besil Seniormester
23. september 2024 - 15:48 Der er 6 kommentarer

Teams er ikke synlig i Outlook

Hej
Jeg kan ikke få Teams til at være synlig i kalenderen i Outlook på min nye computer.
Jeg har forsøgt at følge en vejledning med tilføjelsesprogrammer (f.eks, denne: https://support.microsoft.com/da-dk/office/tilf%C3%B8jelsesprogrammet-teams-m%C3%B8de-mangler-i-skrivebordsversionen-af-outlook-efter-opdatering-til-nye-teams-f1dfc3e7-8f48-4320-823b-e13a5aca60c3).
Og også afinstalleret Teams igen, men intet hjælper.

Jeg har 2 mail konti forbundet med Outlook, hvor kun den ene har Microsoft abonnement.
Kan det have noget med det at gøre?
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. september 2024 - 17:30 #1
Hedder den ikke bare Grupper? Nu!
https://ibb.co/XbdVqrj
Avatar billede Besil Seniormester
23. september 2024 - 21:04 #2
Jeg har noget der hedder Grupper, som du har vist, men den er tom 🫤
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. september 2024 - 21:20 #3
Da du indstallerede den valgte du så at slå importer fra mine andre enheder til?
Avatar billede Besil Seniormester
23. september 2024 - 21:51 #4
Nej, jeg har ikke fået mulighed for noget.
Heller ikke da jeg afinstallerede og installerede igen.
Så var den der bare som app  :-/
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. september 2024 - 12:17 #5
Blot så jeg lige er sikker på, hvad vi leder efter:
Når du går ind i Kalender i Outlook, vælger [Nyt møde], så er der ikke mulighed for at vælge [Teams-møde] oppe til venstre?

Kig under [Filer] => [Tilføjelsesprogrammer].
Her skal du kunne finde et 'COM-tilføjelsesprogram' "Microsoft Teams Meeting Add-in for Microsoft Office".
Avatar billede Besil Seniormester
24. september 2024 - 15:06 #6
Præcis, CRKrogh.

Og når jeg har fundet "Microsoft Teams Meeting Add-in for Microsoft Office" i Tilføjelsesprogrammer, så sker der ikke noget.
Jeg mangler stadig Teams-møde som mulighed, når jeg opretter et nyt møde.

Kan det være, fordi jeg har en konto tilknyttet, som ikke abonnerer på Microsoft?
Det gør dog ingen forskel, om jeg vælger den konto, som har Microsoft, eller om jeg vælger den anden.