Avatar billede nu_igen Guru
22. september 2024 - 10:06 Der er 1 kommentar

icloud på Ipad og imac/windows 7 pc

Jeg ved det, for jeg har tidligere fået gode råd.
1. Da yousee holdt op med at servicere 0utlook. Fik jeg med Forummets hjælp installeret Thunderbird. Det fungerer fint.
2. Resultatet er dog at jeg får alle mails på både Ipad og Thunderbird.
3. Det er for besværligt, så nu har jeg afinstalleret Thunderbird og bruger Yousee webmail på min iMac/windows pc.
4. Kan jeg sende mails med vedhæftede billeder med webmail? Jeg har billeder på pc’ en som jeg gerne vil videresende fra min ipad.
5. Er der andre muligheder?
Avatar billede INK Ekspert
22. september 2024 - 12:08 #1
Ja, du kan sende mails og med vedhæftede filer fra YouSee webmail.
Nede i bunden af billedet, når du skriver en ny mail, er der en kontorklips, der vedhæfter filer.