Avatar billede noc_tox Nybegynder
24. januar 2000 - 16:23 Der er 1 løsning

Windows 2000 og Equation Editor

Jeg arbejder meget i Office 2000 og bruger Equation Editor til at skrive ligninger ind.
Men under windows 2000, vil ligninger skrevet i Equation Editor under Word ikke printe ud - resten af teksten er fin, men der hvor ligningerne skulle stå er der enten helt tomt, eller kun dele af ligningerne.

Jeg kender flere der har det samme problem.
Jeg har prøvet at bruge en anden printer med samme resultat.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
27. januar 2000 - 22:06 #1
Det har noget med din indstallation at gøre ---- prøv at afinstallere din Equation Editor og derefter indstallere den igen...

det virker for mig

ellers så lav en ny indstallation af Word 2000 ind over den eksisterende