Oprettet i dag kl. 15:10 Der er 3 kommentarer

HARDDISK SKRUER.....

JO, jeg ved et er et lidt underligt spørgsmål, men det er et reelt problem.

Har netop anskaffet mig en ny PC (uden harddiske og CD/DVD-drev, fordi jeg havde en del 2 TB Satadiske samt DVD/CD 'er liggende).

Men Leverandøren sendte IKKE monteringsskrúer til hardisk(ene) med.

Nu har jeg brugt næsten 1/2 time på nettet i et forsøg på at finde størrelsen på disse montaringsskruer uden nævneværdigt held. De fysiske mål (højde, bredde, længde (og vægt) oplyses, men ikke størrelsen på monteringshullerne / gevindet på harddisk-rammen.  Da jeg ikke har en eneste med korrekt længde må jeg bestille hos "en skrue-leverandør", men da jeg ikke ved størrelsen (målt i M-Standarden), må jeg spørge ???

(CD / DVD -drevende anvender M3 (3 mm skruer)  og de er monteret, men ikke harddiskene.  )

TAK

Kristian
Avatar billede ole_madsen Ekspert
Skrevet i dag kl. 15:27 #1
Jeg er ikke sikker på om jeg falder i - spørgsmålet virker for let :-)

Er det ikke bare https://www.avxperten.dk/pc-skruer/kit-skruer-til-20-stk.asp du leder efter?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
Skrevet i dag kl. 15:28 #2
Skrevet i dag kl. 16:20 #3
HEJ,
(Det var som den bare f......, prøvede POWER først i søgningen, men det virkede ikke som om, de havde dem ! .  Jeg finder den første (og sikkert) og bedste POWER butik og får et sæt der.  )

2: 100000 ->00000  (bestem selv antal nuller (hehe)) TAK for linket.

KR