Avatar billede pop-exp Nybegynder
31. august 2001 - 15:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

cakewalk

Når jeg forsøger at importere en wav fil skriver cakewalk \"out of memory\". Jeg har aldrig haft det problem før og jeg ved ikke hvorfor programmet pludselig er begyndt på det - er der nogen der har en idé om hvad det kan skyldes?
Avatar billede maxfactor Nybegynder
31. august 2001 - 15:42 #1
du ER out of memory

prøv at se om cakewalk ikke har lavet en helv...
masse tmp filer
og slet dem
Avatar billede pop-exp Nybegynder
31. august 2001 - 15:50 #2
hvor skulle tmp filerne ligge?
Avatar billede pop-exp Nybegynder
31. august 2001 - 16:37 #3
jeg kan godt indsætte filer bare de ikke fylder mere end 550 K - hvor kan man sætte den grænse op?
Avatar billede harryfink Praktikant
01. september 2001 - 16:08 #4
Kig i din \"WaveData\"-mappe og slet alle de filer, der er gamle nok til at du ved du ikke skal bruge dem længere. (Alle wave-filer du importerer lægges i denne mappe.)
Avatar billede pop-exp Nybegynder
02. september 2001 - 09:24 #5
Jeg har fundet ud af hvad der var galt. Navnene på wavfilerne var for lange. Spørg mig ikke hvorfor, men det hele virker når jeg bare giver wavfilerne nogen kortere navne, også selv om de fylder meget mere end 550 K.
Avatar billede harryfink Praktikant
02. september 2001 - 16:35 #6
Underligt... Hvilken version af Cakewalk bruger du?
Avatar billede pop-exp Nybegynder
03. september 2001 - 00:56 #7
Avatar billede harryfink Praktikant
03. september 2001 - 21:17 #8
Okay... har du osse problemer med at dine toneanslag kommer til at ligge skævt? Sådan måske 0.060 forkert eller sådan noget..? Det kan rettes med Quantize, men det er drønirriterende!