Avatar billede bhh Mester
22. august 2024 - 13:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook - valg af Mapperude - vil ikke fastholdes

Hej
I outlook kan jeg vælge at min "Mapperude" til "normal" Denne funktion ændres automatisk til minimere, når jeg arbejder videre.
Jeg har også prøvet - at stå i kalender vælge:  "normal" det er OK - så går jeg over på mails - så er min Mapperude minimeret igen (og omvendt)
Mit valg af mapperude "normal" kan ikke fastholdes.
Jeg har også prøvet at "Deaktiver" og aktive "normal" igen.
Avatar billede INK Ekspert
22. august 2024 - 16:15 #1
Har forsøgt at genskabe dit problem i Office 2019. Det lykkedes ikke. Jeg trykker på pilen, så mappelisten kommer frem og derefter på fastgørelsesnålen, og så forbliver det sådan. Hvilken version af Outlook?
Avatar billede bhh Mester
23. august 2024 - 07:50 #2
Jeg har version Microsoft 365 og Office.
Dit forslag med pilen - og derefter fastgørelsesnålen, har jeg prøvet, både på mail og kalender fanen. Næste gang jeg så vælger enten mail eller kalender, er visningen igen alt for smal.
Avatar billede INK Ekspert
23. august 2024 - 08:40 #3
Har ingen erfaring med M365. Men du kan forsøge at geninstallere programmet eller reparere det. I kontrolpanel går du til programmer. Højreklik på Officepakken eller Outlook og foretag en reparation.
Avatar billede bhh Mester
23. august 2024 - 08:52 #4
Tak for hjælpen. Det vil jeg prøve.