Avatar billede Col9876 Praktikant
22. august 2024 - 09:15 Der er 1 kommentar

Sammenlægning af forskellige cloud tjenester

Jeg har nu i lang tid bøvlet med at prøve at samle alle dokumenter og billeder i en og samme tjeneste, men jeg gar givet op.
Jeg har en iphone og derfor appel.
Men jeg betaler både til Appel og google one.
Dokumenter er fordelt i Drev, arkiver, one drive
Mine billeder ligger blandet forskellige steder: google fotos, fotos og cloud photos.
Jeg ønsker at have alle dokumenter og billeder et og samme sted, kan en eller anden hjælpe med at komme med den bedste løsning, og hvordan man evt gør. måske en vejledning som jeg ikke har fundet på nettet.
Mange tak
Avatar billede INK Ekspert
22. august 2024 - 10:00 #1
Blot nogle kommentarer.
Apple fotos er en synkroniseringstjeneste. Hvis du sletter på en enhed slettes overalt.
Google Fotos bevarer fotos, selv om du sletter på en enhed.
Den ønskede sammenlægning gøres nemmest ved hjælp af en PC/Mac. Kender desværre ikke nogen enkel metode med kun en iPhone.