Avatar billede buls Seniormester
Oprettet i dag kl. 19:08 Der er 3 kommentarer

Video

Hej.  Kan I hjælpe med dette ?    Jeg har optage en video på min samsung telefon og den virker fint når jeg afspiller den på denne.  Nu har jeg overført den på min pc og vil afspille på denne,men der kommer denne fejl ( se de vedhæftet filer ) jeg har optaget andre videoer for et halvt års tid siden og der har ikke været nogle problemer men det er der nu.  Jeg har windows 10.  Hvad gør jeg  ???  Hilsen buls
Avatar billede buls Seniormester
Skrevet i dag kl. 19:11 #1
Ny
der kommer noget nyt om lidt
Avatar billede buls Seniormester
Skrevet i dag kl. 19:13 #2
Hej.  Kan I hjælpe med dette ?    Jeg har optage en video på min samsung telefon og den virker fint når jeg afspiller den på denne.  Nu har jeg overført den på min pc og vil afspille på denne,men der kommer denne fejl - DEN ER KODET I HEVC FORMAT )  jeg har optaget andre videoer for et halvt års tid siden og der har ikke været nogle problemer men det er der nu.  Jeg har windows 10.  Hvad gør jeg  ???  Hilsen buls
Avatar billede kurt54 Ekspert
Skrevet for 59 minutter siden #3
prøv at installere VLC den afspiller de fleste formater herunder HEVC.