Avatar billede TrineMarieLauritsen Praktikant
Oprettet i dag kl. 16:35 Der er 1 kommentar

Minijack splitter?

Hej alle
Jeg indspiller lidt musik på GarageBand på min iPad og indspiller sang igennem min dynamiske mikrofon, hvor jeg har købt en ledning til, så jeg kan sætte den i minijack. Jeg skal samtidig have et par høretelefoner til, og jeg har kun én minijack indgang på ipad'en. Jeg lånte derfor min venindes SteelSeries minijack y-splitter og det virker upåklageligt. Jeg kan høre lyden og den lyd der går ind i i pad'en, kommer igennem min sanger-mikrofon. Nu har jeg så købt et hav af forskellige minijack y-splittere og de virker bare ikke! Hvorfor gør de ikke det? Jeg kan godt høre lyden igennem høretelefonerne jeg sætter til. Men den kobler ikke min sanger-mikrofon til og hopper derfor bare over på mikrofonen på ipad'en. Hvad er det jeg gør forkert? Og hvorfor virker min venindes splitter, når alle mine ikke gør?

Håber virkelig i kan hjælpe 🤞🏼
Avatar billede claes57 Ekspert
Skrevet for 1 minut siden #1
mit headset er xzound - en model tidligere end den aktuelle - https://www.thansen.dk/elektronik/horetelefoner/xzound-pro-62bt-bluetooth-hovedtelefoner/n-233932690/pn-233669306
Lyd er hos mig via Bluetooth (oplades via usb-c kabel)
Hvis det ikke er noget, så køb da en SteelSeries minijack y-splitter - sværere er det ikke.