Avatar billede mefa Seniormester
Oprettet i dag kl. 10:05 Der er 1 kommentar

Åbne filer i PDF-format i Gmail

Jeg er åbenbart ved en fejl kommet til at godkende, at jeg vil åbne vedhæftede filer I G mail med min printer. Tidligere fik jeg flere valgmuligheder bl.a. i PDF format.
Jeg har en android telefon og det ligger uden for mine evner at finde ud af hvordan jeg ændrer det tilbage til flere valgmuligheder.
Håber der er en der kan hjælpe mig.

På forhånd tak.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
Skrevet i dag kl. 10:27 #1
Adobe har en beskrivelse her: https://www.adobe.com/au/acrobat/roc/blog/how-to-open-edit-pdf-android.html

Du skal ned til sektionen "How to Change Default PDF Reader on Android"...