Avatar billede Jesper Praktikant
Oprettet i dag kl. 11:21 Der er 3 kommentarer

Udskiftning af SSD 237GB til SSD 2T

Hej
Jeg vil gerne udskifte mit SSD kort til et større.
Og så vil jeg gerne have alt på det gamle kort over på det nye.
Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg gør det?
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i dag kl. 11:37 #1
Hvis der er 2 monterings muligheder i pc til kort kan man klone det lille kort over på det store.
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i dag kl. 11:40 #2
Man bør kunne købe en adapter til kort hvis du ikke har 2 pladser til kort. Nogle af disse adaptere har software til at klone med så det er nemt at overføre.
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i dag kl. 11:43 #3
Hvis du søger " clone nvme to larger nvme" så bør du kunne se hvilke muligheder du har på skrift og video.