Avatar billede mort1 Ekspert
Oprettet i dag kl. 16:27 Der er 3 kommentarer

Musikafspiller på Samsung S10 telefon

Det er ikke ofte jeg har brug for det, men i dag skulle jeg afspille musik på min Samsung S10, men jeg kunne ikke finde noget installeret program hvori jeg kunne afspille musikken - Det ville undre mig, hvis ikke telefonen er født med den facilitet, så måske har jeg slettet den - Hvad hedder afspilleren på en Samsung telefon, og/ eller hvad skal jeg kigge efter i Google Play Butik, eller Samsungs ditto, for at finde den, eller en anden god afspiller?
Avatar billede thov Forsker
Skrevet i dag kl. 17:33 #1
Jeg bruger 'MP3 player' fra GoodToolApps.com
Den kan afspille musiknumrene i telefonen i tilfældig rækkefølge,
og en Equalizer kan tilpasse lydgengivelsen.
Avatar billede Poko1 Ekspert
Skrevet i dag kl. 19:04 #2
Hvis du er logget på You-Tube  kan du bruge din egen afspillings list1?
https://ibb.co/pyrkSfZ
Avatar billede INK Ekspert
Skrevet for 17 minutter siden #3
Hvis du har YouSee som tele-leverandør kan du afspille musik fra YouSee Musik appen.