Avatar billede Faxholm Praktikant
Oprettet i dag kl. 13:45 Der er 4 kommentarer

Udskrivningsproblemer

Ny Canon printer TS7450i kan ikke udskrive f.eks. dokumenter fra e-box direkte fra pc´en.
Printeren kan køre trådløs fra smartphone, men der det gør jeg ikke. Den er direkte tilsluttet computeren.
Mangler der "Microsoft XPS Document Writer" . Den er ikke vist i printeroversigten, og det er den ved min gamle Brother, hvor nævnte problem ikke er der.
Den nye Canon er tilsluttet en anden computer.
Mangler driveren hvordan hente og installerer jeg den så.
Mvh. Kurt Faxholm
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet for 42 minutter siden #1
Kan du ikke markere alt tekst og så med ctrl+p vælge at udskrive?
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet for 38 minutter siden #2
XPS Dokument Writer er en app der vil lægge det du ser på skærmen som en fil.

Hvis du bruger Microsoft Edge kan du åbne pdf dokument i browseren, og ud fra det bør du kunne printe  filer ud.
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet for 36 minutter siden #3
Avatar billede Poko1 Ekspert
Skrevet for 14 minutter siden #4
Alt hvad du ser på din skærm burde du kunne udskriv Hvis du altså ser din printer når du vælger udskriv!
https://ibb.co/bdvQRg2