Avatar billede gertLundberg Juniormester
Oprettet i dag kl. 18:09 Der er 3 kommentarer

Kan ikke fildele fra PC til PC

Hvordan får jeg PC'erne i mit lokale netværk (opsat som privat netværk)
og alle flueben er sat korrekt i avanceret fildeling.
begge PC'er kører Windows 10 Pro med de kan ikke "se" hinanden
søgning på nettet har vist nogle opsætninger som skal være på plads, og de er alle sat derefter på begge PC er der nogen som kan hjælpe mig?
Problemet er opstået efter udskiftning af den ene PC, før udskiftningen var der ingen problemer.
Kan det være en opdatering af Windows der er problemet?
begge pc kører Windows 10 Pro, version 10.0.19045 Build 19045
Hvis ikke jeg havde alderen til mit grå hår, så er jeg sikker på at de var kommet nu.
Avatar billede Poko1 Ekspert
Skrevet i dag kl. 18:49 #1
Er den anden Computer tændt & Er de logget på din Konto & netværk?
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i dag kl. 18:53 #2
Prøv at gå på utube. I søgefelt skriv ask leo filesharing og se om den video kan hjælpe dig helt i mål.