Avatar billede nu_igen Guru
Oprettet i dag kl. 09:57 Der er 1 kommentar

Imac skærm og ny bærbar ?

Min Imac fra 2010 synger måske på sidste vers. Jeg er dog ikke meget for at komme af med Retina skærmen. Vil jeg kunne bruge skærmen sammen med en ny bærbar? Kan jeg bruge skærmen sammen med f. Eks. En Lenovo bærbar ?
Når jeg spørger sådan er det fordi vi overvejer at flytte til mindre hus, hvor der måske ikke er plads til en NY stor Imac.
Nogle forslag?
I dag bruger jeg Imac til billeder, redigering, design af strik og interaktiv strikning med strikkemaskiner, hvor den store skærm er fin på grund af afstand til maskinerne. Til print, som jeg ikke kan fra mon Ipad. Download af billeder fra Icloud til redigering og print.
Med venlig hilsen - Ingeborg
Ps. IMac kører win via Bootcamp.
Avatar billede Richard Thune Forsker
Skrevet i dag kl. 10:29 #1
Der er en masse betingelser og så bruger den stadig strøm som en computer.
Men det kan aldrig skade at prøve.

De nye iMacs er kun på 24" og meget powerfulde (og dyre).

Her er Apples side om emnet.
https://support.apple.com/da-dk/105126